Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 29 april 2013 22:22

Det var en som kommentera om ett önskemål om en bild från sidan på magen, fick inte till en sånn värst jätte bra men den här bilden kanske duger :)

Av Malin - 27 april 2013 21:27

Det där med namn till barn kan var riktigt svårt! Nog för att man kanske ser på bebisen när de födds vad de ska heta, men man vill ju alltid vara förberedd på namn man tycker om. Så denna kväll gick åt till att hitta fina namn och även till att försöka slänga ihop lite själv till bra namn. Jag skulle vilja ha antingen ett bra namn som man kan hitta ett smaknamn i, eller kanske nå fint dubbelnamn som t.ex Amy Lee eller så.

Nu har ju dom på ultraljudet sagt att det ser ut att vara en tjej som är i magen, men hon verkade vara lite osäker på den fronten så lite killnamn kikar man även på, men det blir mest tjejnamn.

Ni kanske har tips på nå fina men ej så gammla och vanliga namn, Det får gärna vara lite spännande namn   

 

All tips är välkomna!

Puss puss


Av Malin - 26 april 2013 19:55

När jag & killen var på ultraljud i Onsdags så fick vi veta att det ser ut som en liten dotter i magen, och min fråga till er är:
Kan man ha blått på tjejer?
Vi har köpt mycket fina kläder och mycket i blått då vi tycker om den färgen :)

Av Malin - 26 april 2013 19:06

Idag går vi in i V.20, Tiden går så fort och det är hlet underbart! Nu har typ halva tiden gått och jag längtar verkligen tills det blir dax. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!   

 

Puss puss

Av Malin - 24 april 2013 18:30

Idag så var vi på ultraljud för första gången. Allt såg jätte fint ut och vi fick veta så som hon kunde se så blir det en liten tjej  

  

Så nu är jag jätte glad!

Puss puss


Av Malin - 21 april 2013 18:36

Söndag, Sista dagen som man får njuta av ledighet och imorgon börjar en ny vecka och då är det praktik som står på schemat Måndag & Tisdag.
Skolan va väldigt jobbig i början av graviditeten, jag var mycket sällan i skolan då, men nu går det mycket bättre! Underbar klass med förståelse och ingen ser ner på en är det skönaste med de hela. Jag kommer hinna gå klart år 2 på gymnasiet innan det är dax, och det är skönt att få de gjort! Sen efter mamma ledigheten så blire att plugga de man missat ifrån år 3 på folkhögskola, så det är skönt att även de löser sig. Så.. så ser planerna ut mer framöver :)
Puss puss

Av Malin - 19 april 2013 19:03

Idag går bebis in i vecka 19, Gud va tiden går fort! Men det är bra för då går tiden fort tills den kommer i slutet av September. Idag har det inhandlats bebis kläder, Tack till mamma för de <3 Så nu har man börjat förberede och vi har hittat en massa fint! Och på Onsdag blir det ultraljud också, det skabli mysigt :)
Puss puss

Av Malin - 16 april 2013 13:05

Vaknade vid 02.00 under natten av ingen orsak. Hade svårt att somna om så jag låg och vred och vände på mig. Lillen i magen vart nog arg på mig då så den började liva runt och jag fick känna de första sparkarna. Det var mysigt och man kännde en trygghet inom sig! Nu väntar man spänt på att få känna mer :)

Presentation


18år och nybliven mamma.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Princezzz

The Princezzz Life!  


Ovido - Quiz & Flashcards